Behöver komma igång.

För att jag ska komma igång igen kör jag på en lista & för att det inte ska se ut som jag är en copycat så hittade jag listan på Therese blogg http://thereseliinnea.blogg.se/. Hoppas du inte har något emot att jag också gör denna lista, säg bara till så tar jag bort den.
Vem
Vem är i rummet med dig? Min kära mor
Vem fick du senast sms ifrån? Mattias
Vem tänker du på? Haha ingen aning faktiskt..
Vem pratade du senast telefeon med? Elin
Vems hus var du senast i? Mitt egna hela dan
Vem önskar du var med dig nu? -----
Vem är din favortit släkting? Mina kusiner!
Var
Var är din mobiltelefon? Right next to me
Var handlar du mest? Det är svårt at säga för det beror vad man ska ha osv
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Turkiet
Var åkte du senast bil? Till Mc hehe
Vad
Vad åt du senast? Mc ;)
Vad drack du senast? Kaffe
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga på mig
Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt lakan
Vad har du på fötterna? Är barfota hihi
Vad är din favoritfärg? Har en massa olika, svart turkos osv
Vilken film såg du senast? Rush hour 3
Vad hör du just nu? Tv:n
Har du någonsin
Sovit i någon annans säng? yes
Hånglat på en bio? haha nej
hånglat i skogen? yes
Tyckt att din kusin är het? nej
sovit naken? ah
kört över hastighets gränsen? Bara suttit med när personen som kört gjort de men inte jag
Målat om ditt rum? Nej bara dörren.
dansat framför en spegel? jadå!
fått hicka? vem har inte?
Dumpat någon? ett tag sen
Stulit pengar från en kompis? verkligen inte!
Hoppat i en bil med folk du just träffat? nä
Varit i slagsmål? nädå!
Smugit ut ur ditt hus? yes
Haft känslor för någon som inte kännt detsamma? Mmm
Hånglat med en främlig? ah
Älskar eller saknar du någon nu? jaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0