Träning ger färdighet!

Hej, sitter som en svettig apa hehe..
Glömde uppdatera igår, sorry men har ju inte blivit van vid bloggen igen måste komma igång!
Hade dansträning igår och som ni har missat så gick jag i fortsättning (nivån) i början av denna termin men hoppa ner till nybörjare fortsättning pågrund av att jag tyckte fortsättning var för svår för mig.
Säger bara såhär ifall ni vill satsa eller bli riktigt grymma på något ska ni inte gå kvar för att era kompisar eller folk ni känner går kvar, eller för att de inte vill att ni ska byta osv, du  gör som du vill! Annars blir det svårare för dig att utvecklas..
Iaf har en ny danstränare nu också trivs i gruppen och har missat en massa träningar så filmade henne igår för att lära mig koregrafin vi fått som läxa. & det går jävligt bra! Lite självförtroende måste jag ändå ha! ;)
Vill passa på att tipsa att nu har blogg.se skaffa en app för iphone så man kan följa bloggar & om du har en egen blogg så kan du göra inlägg, lägga in bilder och godkänna komentarer på iphonen!
Riktigt bra är de har faktiskt längtat till att blogg.se skulle fixa en app så nu ni som är ute mycket och har en iphone kan ju uppdatera exakt när ni vill, hehe fast internet krävs (?)


Imon har våran klass spexfoto, jaaa taggad som fan! Gissa vad jag ska vara..? Får ni se imon, nu är det plugg mode puss!
Dålig web bild men jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0