Dag 10

10. Hur ser din framtid ut?

Jaaa hur ser min framtid ut..? Det har jag inget svar på för det vet inte jag men jag kan ju förklara hur jag vill/önskar att min framtid ska se ut.
Jag vill ju som sagt jobba med smink, hår och bli stylist! Om jag hade kunnat få bestämma det så hade jag självklart jobbat som stylist och vara en av de framgångsrika stylisterna i hela världen hehe ;) Då jag hade stylat en massa kändisar osv. Hade också velat flytta från kalla sverige till ett varmt land. Filipinerna eller Miami. Det är nog min drömframtid om man säger så haha..
MEN efterssom jag inte kan se in i framtiden ELLER bestämma över hur den ska bli så tar jag varje dag som den kommer och lever livet med nära & kära!
- Lev livet som om det vore din sista.
Bilderna är tagna från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0