Inte hunnit..

Att blogga, har hat mycket i skolan plus Nationella. Hade det idag gick helt nog ganska bra,  hoppas jag på hehe!
har inte gjort Dag 8 & 9 på 30 dagarslistan så gör det nu. Har dans idag så ska äta lite och packa snart.
8. Bild på din garderob

Mitt rum är katastrof och jag skojar verkligen inte det ser ut som det varit krig eller något. Ehm, jag kan inte ta bild på min garderob nu pga av att rummet inte är städat och för att jag hatar mitt rum hehe.. Som de flesta vet ska jag renovera mitt rum så småningom har ju pratat med pappa om det och han sa nästa gång han kommer hem. Han kommer ju hem imon så renoveringen hoppas jag börjar denna månad! Jag har en garderob som sitter liksom i väggen om ni förstår? Sen har jag också en byrå men den är inte så speciellt stor så resten av kläderna som inte får plats i garderoben och byrån har jag slängt på soffan. Så jag hoppas ni förstår mig & jag lovar att lägga upp bild på detta när mitt rum är fixat eller åtminstonde städat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0