4 strikes, yeaaah!

Sitter hemma hos Julia just nu. Vi gör inte så mycket ska sen till mig och äta. Bowlingen va faktiskt jättekul! Känndes som det var jättelängessen jag umgicks med min familj.. Vann också, 4 strikes inte illa va? ;) Ska väl antagligen vara i kyrkan senare för den öppnar idag. Bilder från bowlingen kommer senare ikväll antagligen!

Sagt det tidigare men jätteglad över alla söta bloggare/läsare som komenterat min blogg, ni får mig att vilja fortsätta blogga! :) Mycket kärlek till er!! KRAM.
Just nu.

Kommentarer
Postat av: Daniella

hej maria!

fin blogg :)

kan du inte visa vad du fick i julklapp o kanske göra en smink video? :D

Ha det bra

2012-01-07 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0