FREDAG 20 JANUARI

Kom precis in från kalla vädret. Så sjukt va va ändå riktigt härligt väder idag på da med sol och allt + att det inte blåste! Men nu till kvällen va det inte skönt att gå ut..

Skulle bloggat när jag kom hem men somnade hehe så det blev inget av de. Sen när jag vakna fick jag stressa så att jag skulle hinna till konfan för vi skulle till en annan kyrka på en ungdomsgudstjänst, helt ok var det det va ju väldigt mysigt men långtråkigt och man blev väldigt rastlös. Ska inte göra så mycket nu kolla på ngn film tills jag blir trött och mysa! Måste upp tidigt imon för ska till stan med mamma och kolla min mobil osvosv så hörs imon Kramar!
Orkar inte ta kort med kameran så får bli några dåliga webbisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0