Fredag 6 Januari + DAGENS

Vaknade nyss, åh är helt jävla död.. Va uppe hela natten som jag vart under nästan hela lovet. Måste städa mitt rum idag det är KATASTROF! Ska väl träffa de andra sen vill ta vara på de sista dagarna nu innan med skolan börjar och det tycker jag ni också ska göra! Eller iaf ni som går i skolan! :)
DAGENS HUMÖR: trött men superglad över en speciell sak. ;)
DAGENS KLÄDSEL: Efterssom jag vaknade nyss så har jag inte tagit på mig ngt speciellt sitter nu i en magtshirt & hotpants haha..
DAGENS MUSIK: Auburn, Perfect two!
DAGENS SAKNAD: Han.
DAGENS LÄNGTAN: Det jag också ser ifram emot!
DAGENS HAT: Inget hat.
DAGENS VILL: Att ja får träffa han.
DAGENS VILLE INTE: Städa mitt rum & stiga upp från sängen haha..
DAGENS MYS: Jadu.
DAGENS GÅ UPP: typ nu.
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: Städa mitt rum.
DAGENS JAG ÄR: trött

Lite dagens nä nu måste jag fan upp hörs senare, PUSS








Kommentarer
Postat av: Leyla Karabeg

sv; Åhh, gullig du är Maria!

Tack så hemskt mycket!

Din kommentar gjorde verkligen så jag fick ett leende på läpparna idag, kram!

2012-01-06 @ 14:16:08
URL: http://leylie.devote.se
Postat av: caroline

superfin header!

2012-01-06 @ 14:22:35
URL: http://carolinnesjondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0