Hallå i lingonskogen!

Har nyss pluggat spanska, seegt som fan.. Ska ut och möta Julia & Julia en snabbis sen drar jag mig hem igen för att plugga. Mamma är påväg hem så ska antingen möta upp henne eller be henne köpa ngt gott som jag kan mysa med till någon film lite senare. Imon är det skolans längsta dag ännu mer segare hehe :) Senare är det tjejgrupp får se vad som händer då.
-
Måste bara ta och berätta detta kanske inte är något speciellt eller intressant men det är ju trots allt min bloggwellwell.. Idag kom min svenska lärare fram till mig och berättade hur det gick på våra nationella test prov. Gissa hur det gick? Jo på de enklesta frågorna hade jag inte fixat sådär jättebra MEN de svåraste frågorna hade jag fått fullpott på. Sick right? Haha dog av skratt nää nu överdriver jag.. Men det lät ändå weird? Aja iaf ska ut och möta jullorna nu HÖRS SENARE KRAM. ♥
Jag & gulliga Ammar i skolan yesterday. Cute?
Jaa som sagt ser lite påverkad ut men skitsamma haha ville bara ha bild på mig i keps.
Fint/fult? Själv tycker jag det är assnyggt men jag är inte van att bära snapbacks så kändes inte direkt bekvämt om man säger så. BUT jag ska ha en ändå hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0