Kör på en lista, igen!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Två

Vilken svordom använder du mest?

Fan, tror jag..

Äger du en iPod?
Ja

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
No

Vilken var den senaste filmen du såg?
Kan inte namnet så jävla många namn i en och samma film men den jag var på bio sist har skrivit det på bloggen.


Har några av dina vänner barn?

Ja!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket jag vinner! ;)

Har någon någonsin kallat dig lat?
Självklart!

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig

När var senast någon stötte på dig?
Haha kommer inte ihåg.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Flumride!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Yes, kommer alltid finnas haters så!

Tittade du på tecknat när du var liten?
ja det klart!

Hur många syskon har du?
1

Äger du några band t-shirts?

Nej. Vill ha, one direction!!!!

När flög du senast?
Somras!

Läser du för skojs skull?
Om jag har lust så går i perioder :)

Pratar du några andra språk?
Engelska då & kan det mesta i spanska.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och antagligen 

vilka läder har du varit i?
Grekland, Danmark, Tyskland, Turkiet, Kina, Filipinerna.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Jajajaja!!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Yes!

Vad har du med dig in på bion?

Oscars!
Vem var din favorit lärare?

Är och kommer alltid vara Per!

vilken är din favoritlåt just nu?

I have many!

vem pratade du senast med i telefon?
Julia

har du nånsin varit kär?
Klart jag har, är de nu också!

kan man va kompis med ett ex?
Kan kan man, beror väl lite på hur ens förhållande sluta osv.

vilken är din favoritfärg?
Rosa, svart, vit & turkos!

hur många kuddar sover du med?
5

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja!

när grät du senast?
Förra  veckan i guess.

när fick du senast en puss?
Igår

vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
Lukten typ.

finns det någon som vet allt om dig?
Ja!

tror du på änglar?
Ja!

hur många par skor har du?
Ingen aning.

vem fick du senast sms ifrån?
Julia

Vad har du för väder?
Molnigt

Har du en blogg?

Hm, va är det jag skriver på nu?


vad har/är du just nu?
Haha jag har det rätt så mysigt och är väldigt död.

vart är du just nu?
I mitt rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0