Lite hjälp kanske? ;)

På musiken fick vi en uppgift där vi ska skriva en egen låt.. Hmm undra hur det kommer gå är inte direkt någon låtskrivare hehe ;) Så någon gullig läsare kanske kan ge mig lite tips? Har satt på mig sovkläder för ska nog kolla på någon film och sen gå och lägga mig. Gjorde inte så mycket idag gick ut och träffade Therese en stund sen stack jag hem och pluggade det sista på spanskan. Imon är det tjejgrupp i kyrkan, mysmys! Får se vad som händer då..? Om jag inte skriver något mer nu så säger jag GODNATT!

För sköna vänner jag har. La aldrig in dessa bilder från skolan förut haha söta vi är på syslöjden!
Haha Ammar, - Bitch pleeeaase..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0