Nej vafan.. Ett sista inlägg haha!

Efterssom min statestik höjt säg åh blir så glad hoppas ni fortsätter läsa min blogg! Så tänkte ja svara på en frågelista som jag gjort innan hehe så de nya läsarna som kommer in vet lite om mig!
156. Barnprogram du avskyr: Drömmarnas trädgård, blä.
157. På din fritid: Är jag med vännerna eller dans!
158. Men vill: Ingenting
159. Om sex månader: Är det typ sommarlov vill ha det nununu
160. Samlar på: inget.
161. Din värsta ovana: Att jag ställer om dygnet på loven..
162. Din bästa ovana: Vadå bästa ovana?
163. Kändis du skulle vilja vara: Rihanna eller Cassie!
164. Kändis du skulle vilja vara med: Alla killar från One direction! *Smälter* Och Chris Brown också! Hur fan kan ja glömma han!?
166. Du blir glad av: Att mina nära vänner mår bra!
167. Du blir förbannad av: När folk sprider falska rykten!
168. Din bästa raggningsfras: Hahaha..
169. Drömjobb: Stylist!
170. Om du fick 10 miljoner: Skulle jag köpt ett fint hus till mig och min familj i Hawaii sen en lägenhet i Miami till mig själv, en snygg bil och donerat pengar till hemlösa barn resten skulle jag antagligen spara.
171. Bästa ställe i ditt hemland? Boracay & staden där släkten bor (Olongapo)
172. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: Fan va svår.. vet faktiskt inte!
173. Största hemlighet: Får inte du veta!
174. När ingen ser dig: Ser de mig inte ;)
175. Nära-döden-upplevelse: Tror inte jag har ngn.. Eller kommer på!
176. Ditt livs bästa ögonblick: Åh va svåra frågor du ställer.. Vet inte!
177. Bok och låt du önskar du hade skrivit: Bok: Syskonkärlek, låt: Young wild and free!
178. Dina bästa festkläder: Tajt klänning med högklackat eller tighta snygga byxor med en snygg top instoppat till ett par högklackade skor!
179. Bästa tekniska uppfinningen: Datan, mobilen & tv!
180. Levande begravd eller levande kremerad: Haha hur fan ska man kunna bli levande kremerad? Även om jag hatar att prata om döden så väljer jag hellre levande kremerad för de kan man inte ens vara så jag kommer antagligen vara död! Hade fått panikångest av att vara levande begravd.
181. Du kommer till himlen / helvetet: Himmelen såklart!
182. Brott du begått: Har inte begått något brott.
183. En sak du stulit från en kompis: Stjäl inte saker från mina kompisar!
184. Du har knarkat / testat droger: Aldrig!
185. Om Ja; Vad:
186. Har du någon bästis? Ja men inte bara en utan flera!
189. Gruppsex: Har jag inte haft!
190. Har du haft sexuella fantasier om det egna könet: Då menar du samma kön? Nej.
191. Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon: Nej va äcklad jag blir!
194. Har du använt sexleksaker: No
195. Vilka:
196. Antal one-night-stands du har haft: Är ju oskuld så 0
197. Har du betalat för sex: Nej
198. Det kostade:
199. I din umgängeskrets har du haft sex med: Nobody cuz i'm virgin!
200. Könssjukdom: Nej!
201. Vilken:
202. Från vem:
203. I din umgängeskrets vill du helst ha sex med: Ingen!
204. Har du varit otrogen: Ja när jag inte visste vad kärlek va!
205. Mot vem: Don't remember
206. Med vem: Samma som den övre.
207. Din konstigaste sexuella upplevelse:
meeeeeeeen.
208. Beskriv dig själv med tre ord: Social, snäll, omtänkssam
209. Har du nån gång varit deprimerad: Inte deprimerad men ledsen.
210. Känner du någon som varit/är deprimerad: Ja!
211. Finns det någon du vill lägga en förbannelse på: Hmm, försöker tänka.. Ah!
212. Har du blivit behandlad som skit av en vän? Nej!
213. Vad gjorde du då:
214. Vad får dig alltid att skratta? Mina vänner!
215. Har du bra självförtroende? Försöker ha!
216. Älskar du livet? Klart jag gör!
217. Vad önskar du? Pengar!
218. Vad tycker du är gott? Godsaker!
219. Vad har du för humor? Haha hur fan ska jag förklara min humor!? Har väldigt internt humor saker som bara jag och mina vänner förstår hänger du med vad jag menar då?
220. Har du varit fruktansvärt kär någon gång? Jaaaa, är det nu så!
221. Vad ska du göra idag? Somna till en film med godsaker!
222. Vad ska du göra där? I sängen? Sova!!
223. Har du varit på IRL-träff? ?
224. Har du fått vänner via webben? Yes
225. Vad gör du mest när du är vid datorn? Bloggar och kollar andra blogga + musik!
226. Vad läser du varje dag? Bloggar?
227. Vad dricker du varje dag? Powerking haha..
228. Favoritdagstidning: Har ingen.
229. Favoritveckotidning: Solo!
230. Mobiltelefonen betyder för dig: Kontakt, internet, musik & kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0