Plugg, plugg, plugg.

Kom hem för en stund sen. Har inte gjort något speciellt idag. Efter skolan kom Therese till mig så plugga vi, åt osv. Känns så jävla skönt att få något gjort! Stack sedan ut en stund och träffade Julia. Sitter nu och pluggar, om man vill ha bra betyg så gäller det att plugga! hehe ;) Har funderat på att duscha och sedan mysa med en kopp te, läxor och skön musik, låter ändå rätt chill..? :) Iallafall lägger upp lite bilder från de senaste dagarna eftersom jag inte varit uppdaterad! PUSS.
och nej inte seriöst :) någon random bild på Hannah och Cassandra påväg till Gympan!
Konfan!
Någon outfit
Hannah & jag!
Jullebulle och marreparre
Har massa mer bilder men det får räcka! :) Ska också försöka fixa ett tidinställt inlägg för imon eftersom jag inte hinner blogga så mycket under skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0