Sjukt att en kille kan få en så knäsvag!

Åh sitter & tänker på han.. Han som får mig att bli helt knäsvag & stum när han kollar på mig eller säger hej. Det har gått ett halvår och jag är fortfarande fast vid den killen! Känslan av att inte få se dig eller vara med dig är så äckligt jobbig! Önska så att du va här med mig! Så sjukt ändå haha. Jag är helt jävla galen i dig det räcker med att få höra din röst eller se dig en dag för att göra mig så jävla glad. Ditt leende är så jävla sött att ja typ dör! Och dina ögon får mig fan att smälta för du ser ut som en liten hundvalp hihi. När jag ser en massa söta bilder på ett "gulligt par" eller en romantisk film tänker jag mig att det är du & jag. Haha vilka tankar jag har! Åh ditt namn går inte att raderas från min hjärna tänker på dig hela tiden ibland kan det vara hur underbart som helst, men de kan ochså va smärta. Smärtan av att du inte är hos mig.
Godnatt sötnosar hör av mig imon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du träffat dom någon gång? (: Desamma!

2012-01-06 @ 01:42:56
URL: http://ceciliaosophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0