Söndag 8 Januari

Kom nyss hem efter att ha följt Therese & Bella till bussen. Gjorde inte så mycket idag, tog det lungt. Va hemma hos mig, pratade osv medans Bella & Therese fixade sina naglar. Inga bilder från idag tyvärr och har verkligen inte haft någon ork till att ta kort på allt jag fick i julklapp! Men lovar, det kommer framöver! För mycket av det jag fick i julklapp har jag antingen börjat använda så det ligger lite här och där eller så har jag köpt upp de så ifall det inte blir någon bild på vad jag fick kan jag göra en lista!? :) Ska ta och fixa lite te och senare lana Sims eller något. Kommer antagligen vakna upp av bank & buller igen imon för då ska de lägga kakel i köket!
Bild på mig & Julia för några dagar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0