Tänkte ta och berätta..

Hur jag sminkar mig. Tyvärr orkar jag inte göra en video på det så får bli ett inlägg steg för steg.
  • Jag börjar med att smörja in mitt ansikte efterssom jag har väldigt torr hy. (Och vaselin på läpparna)
  • Efter det lägger jag på ett compact puder från Mac som jag använt ett tag och tycker är otroligt bra!
  • När jag lagt lite compact puder lägger jag lätt på Hm puder över hela ansiktet.
  • Sen är det lite persika färgad rouge jag lägger på kindbenen. Efter det lägger jag på bronzing puder på kindben, näsa, haka & panna.
  • Detta kan variera men ibland lägger jag på eyeliner & ibland inte men då använder jag Hm:s eyeliner, rekomendreas!
  • Sen mascara om inte jag lagt eyeliner brukar jag böja fransarna.
  • Sen är det ögonbrynspennan den har jag tyvärr ingen aning om vad jag köpt den men de finns överallt så ni hittar säkert det.
Tror det va de. Nu har ni fått veta hur jag sminkar mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0