Va fan ska jag välja!?

Har en otrolig ångest just nu. Eller inte bara just nu hela tiden! Har verkligen ingen aning vad jag ska välja blir ännu mer stressad av att veta att det är nästa vecka man ska ha valt.

Åh detta är fan inte kul jag blir så förvirrad för det finns så mycket att välja mellan men vet liksom inte vad! Tro mig ni som läser min blogg och inte ska välja än kommer säkert få denna känsla! Jag vet att jag sagt tidigare till er att jag antagligen vill gå stylistlinjen. MEN jag kan inte bara välja det för att om jag t.ex inte kommer in på den linjen måste jag ju ha andra linjer jag valt så jag kanske kan komma in på de. Visst jag vet jag ska inte tänka så men jag vill ändå vara på den säkra sidan. Då kommer det andra problemet.. Vad..? Har pratat med min studievägledare en gång inte mer och det ångrar jag för jag behöver hjälp. Som tur är kommer hon i veckan så då ska jag fan prata med henne! Men det är verkligen inte kul att inte veta vad man vill gå. Jag har ju också funderat lite på att kanske jobba med mode eller dans. Men åh vafan blir så tveksam över allt..

Hade verkligen varit tacksam om ni läsare kanske kan komma med lite tips!? Spelar ingen roll om vad skriv, vad som helst! Bara jag får lite inspiration på vad jag kanske sen söker till hade verkligen hjälpt.. Hoppas jag på iallafall!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Maria, vet inte om du kommer ihåg mig men det är i alla fall Julia din gamla kompis som bor på Tjörn haha... vilken bra och fin blogg du har :)Jag visste typ inte vad jag skulle gå så, jag ska nog gå samhäll då kan man ju studera vidare senare :)..

saknar dig jätte mkt puss <33

2012-01-26 @ 20:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0